Vattkoppor?

Nej, jag tror faktiskt inte att det är vattkoppor hon har Izolde mer.
Ringde BVC nyss och dit ska hon få komma klockan 16 i eftermiddag. Där får dom kolla vad hon har för utslag för jag kan sätta en hel del på att det inte är vattkoppor.
Men vad är hon då allergisk mot? För jag tror att hon har fått en allergisk reaktion. För jag får exakt likadana utslag när jag blir allergisk som hon hade på benen igår och i förrgår. Men konstigt att hon inte kliar sig.
Mysko...
Hoppas BVC vet vad det är för något.
Så, tyvärr Anna, dina barn blev nog inte smittade igår av vattkoppor.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Det är taskigt väder ute. Mulet och det ser ut att kanske bli regn.
Hade kanske velat åkt och hälsat på någon, men vem? Och vi har ju ingen bil heller. Kanske om man fick låna då, men ja. SYnd att man inte kan åka med Forrrrden. Det fanns en besiktningstid kl 9:10 nu idag men jag vet inte om jag hinner.

Och på torsdag eller fredag kommer skatteåterbäringen. Härligt! Dom ska jag spara och kanske laga bilen för.

En annan sak som gör mig irriterad just nu är Felia (Telia). Mitt internet har inte funkat som det ska på länge. Och TV:n lägger av den med ibland. Varför kan aldrig något fungera som det ska när det gäller mig?

Nu är det Björne på TV. Fast det är inte riktiga Björne. Nu är Björne inget bra alls tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0