Viril?

Ja, alltså...jag är väl inte viril va.
Man brukar ju bara säga ung och viril men sen när jag fick en gullig kommentar om det så kändes det fel att ha skrivit så i mitt förra inlägg.
Va ska man säga då?
Ung och...stark?
Ung och...pigg?
Ja, ni kanske förstår ändå?

Men idag känner jag mig inte så pigg och stark iallafall.
Var så dålig i magen igår att jag trodde jag skulle spolas med i toaletten igår.
Gick upp 5 imorse och gjorde mig klar för jobbet men kände mig inte helt hundra i magen så jag gick och la mig igen. Nu känns det väl bättre iallafall. Undrar vad det var för något?

Exet ringde för ett tag sedan och pratade lite. Han berätta att dom hade sovit från 19:30 igårkväll till 7:15 idag. Vad duktig hon är på att sova nu för tiden. Våran lilla plutta!
Han trodde dessutom kanske att hon började få vattkoppor. Kanske. Det är väl bra om hon får det nu egentligen. Men kul är det ju inte såklart. Så får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0