En Vecka

I precis en vecka har jag nu varit sjuk. Men idag känns det lite bättre. Är inte så hes idag heller. Nu låter jag mest bara täppt i näsan. Har inte haft någon röst sen i torsdags. Det var mindre bra med tanke på att jag jobbade hela helgen så det har knappt hörts vad jag har sagt. Men det gick bra, så bra!

Livet leker just nu. Allt känns så himla bra. Kanske inte precis allt, men ändå känns det som små bagateller just nu. Jag hoppas att det kommer fortsätta vara såhär bra nu. Men det tror jag. Det känns nästan som man flyger fram.
Jag vet som inte riktigt vad jag ska skriva. Det finns väl massor som jag skulle kunna skriva här men ändå kommer det inte ur mig idag. Kallas det skrivkramp?
Jag skulle väl vilja berätta för hela världen vad som händer och sker men jag får ju inte ur mig det. Inte just nu iallafall.

Hade en underbar gårdag iallafall. Längtar massor till fredag nu.
Och i eftermiddag när jag handlat och så ska jag hämta min lilla gumma med. Tänkte ha henne några dagar och se om det fungerar. Det tror jag nog. Man kanske får ta det några dagar i taget. 2-3 nätter nu först och sedan öka tills vi ser att jag mår bra utan att få någon värre panikångestattack. Jag vill inte utsätta henne för det. Då kommer jag ju knappt upp ur soffan så det känns ju inte rätt mot henne. Men som det känns nu kan inget gå fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0