Halsfluss?

Jag har aldrig haft halsfluss men nu börjar jag faktiskt fundera på om jag har det.
Jag har så fruktansvärt ont i halsen så jag kna knappt svälja eller prata. Det är tjockt och gör så himla ont. Får knappt ner en liten klunk vatten ens. Det känns som halsen är dubbelt så stor. Helt sjukt. Så jag har börjat fundera på att gå till doktorn, men vad kan dom göra egentligen?

Jag blev kvar här uppe i kära gamla Östersund. Jag åker hem imorgon istället. Kommer hem vid 20:45-tiden till Gävle och sedan blir det buss till Sandviken, eller om jag hittar en snäll själ som kan köra. Man kan ju hoppas.

Izolde är pigg nu. Hon satt i badet nyss när jag ringde så hon hade som inte riktigt tid att prata med mig. Men det gör inget. Får träffa henne på torsdag. Bara jag inte har såhär ont i halsen. Men det känns som det kvittar just nu. Längtar så mycket efter henne nu så det gör nästan ont.

Nu blir det dessutom jobba 3 nätter. Torsdag till lördag. Det blir skönt det.
Och så hoppas jag att jag får komma till hotellet med och göra lite fint där. Och så är det ju faktiskt snart april. Då hoppas jag verkligen på att få börja på golfen igen. Men det kanske dröjer till maj, vem vet? Hoppas går ju. Att det blir i april. Hoppet är det sista som lämnar en sägs det ju.

Annars har det väl hänt en del småsaker. Eller små och små, det har hänt en hel del. Och det är jätteroligt! Men jag återkommer kanske till det vid ett senare tillfälle kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0