I Uppsala

Igår packade jag en väska och drog ner till min fina i Uppsala. Det går så himla snabbt att ta tåget ner. 50 min så är man framme. Satt och läste tidningen på tåget och lyssnade på mp3:n innan jag äntligen fick krama och pussa på honom igen. Det är ju helt sjukt hur man kan längta efter någon så mycket. Men nu är jag här hos honom igen och får pussa och krama han hur mycket jag. Och det är mycket det!
Igår lagade vi lite mat och kikade på TV och spelade poker.
Det blev rätt tidig säng för jag var trött men han stannade uppe till 1 inatt. Och jag somnade ensam. Men blev väckt av en kram när han kom och la sig. Gud så mysigt!
Idag låg jag till 11:15. Sedan gick jag upp och gjorde mig lite fin och satt en stund vid datorn innan jag tog mig i kragen och gick ut. Gick upp till köpcentret och handlade mat till ikväll,skagenröra och bakad potatis. Nu skulle Anna vart här!
Och så köpte jag en flaska vitt. Drosdy Hof. Hoppas det är gott!
Sen gick jag hem. Det är underbart väder ute idag. Soligt och fint. Men aningen varmare skulle det ha varit.
Jag har diskat och lyssnar på musik nu. Tänkte hoppa in i duschen en snabbis med. Sen ska jag tamejfan börja läsa boken igen. Män som hatar kvinnor. Jag måste börja läsa igen. Slappna av lite. Lära mig att ha det tyst runt omkring utan att få panik. På dagen.

Igår fick jag schema för påsken och jag jobbar då så jag ska inte åka hem till Östersund och vidare till stugan då. Men det gör inte så mycket.

Om jag nu har bil att ta mig till jobbet med såklart. Fan att det skulle bli såhär.

Aja, jag ska lösa det på nåt vis. Nåt vis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0