Kakmonster

Izolde är rätt lik mig gällande kakor och annat gott. Helt galen i det alltså.
Jag försöker verkligen låta bli det men ibland tar suget överstyr och då går det käpprätt åt skogen. Som det mesta andra gör just för tillfället.
Fan vilken tråkig blogg jag måste ha att läsa. Aldrig några positiva inlägg. Bara en massa deprimerande dravvel. Men det är ju faktiskt det som händer i mitt liv just nu. Mestadels.

Idag har jag vart hos psykologen. Satt och pratade nästan lika mycket som sist. Det är skönt. Det känns himla mycket bättre nu än det gjorde i början. Jag börjar trivas bra med henne nu faktiskt. Känns mer avslappnat.
SKa dit på måndag igen.

Hälsade på Johan på KappAhl idag en sväng med och pratade lite. Vi ska jobba torsdag och fredag ihop nästa vecka. Då måste vi försöka klå vårat senaste rekord då vi fick skumpa och trisslott. Hoppas går ju!
Måste bara försöka fixa en bil till dess...

Läste i tidningen idag att bussen ut till hotellet ska sluta gå ända dit ut. Suck. Inget går åt mitt håll längre. Bara min nya kärlek. Det är det som går bra just nu. Resten suger rätt rejält...
Men, nu har jag ju Izolde och då mår jag bra. Hon är så jävla go! Och hon har blivit så himla duktig på allting. Hon är väldigt sällan arg nu för tiden och det är så skönt. Hon är lugnare och gladare. Hoppas hon fortsätter vara såhär nu. Då är det ju ingen konst att ha barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0