Torsdag i Östersund

Det har varit en lugn torsdag.
Jag hade ställt klockan på 10 imorse bara för att komma upp i tid idag. Men jag somnade sent. Vid 4 inatt. Var inte speciellt trött och hade roligt folk på MSN att prata med så då sitter man gärna uppe när man ändå inte har något annat för sig. Det är tur att man klarar av att gå upp i skaplig tid efter en sådan här natt.

Idag var vattnet avstängt här mellan 8 och 12 så jag fick vänta till 12 med att duscha. Så jag lyssnade på Lady GaGa och pulade på lite för mig själv.
Pappa kom hem strax efter jag duschat från skolan och lunch med mamma.
När jag var klar åkte vi till Boa och sedan drog jag till Carina och hälsade på henne en sväng. Det var trevligt. Var nåt år sedan jag hälsade på henne.

Sedan åkte jag hem för att hjälpa pappa med katten. Hon skulle till doktorn. Det gick snabbt att få in henne i buren. Tur det för jag hade ingen lust att jaga en ilsken katt!

Sedan blev jag ensam så jag la mig och läste och sedan somnade jag en stund. Jag blev så trött och så frös jag massor. Kanske börjar bli sjuk?

Imorgon kommer jag bli ensam mest hela dagen. Kanske att syrran kunde sluta tidigare så vi kunde fika och gå en sväng på stan. Det är ju Gregoriemarknad här nu så man får passa på att kolla på den nu när man för en gångs skull är här då. Men får se. SKa ändå inte handla något. Sedan blir det middag på kvällen med morfar. Mamma fyller ju år imorgon. Så vi firar henne och mig med tårta imorgon. Och så blir det middag på lördag med. Lite småfest då. Bror kommer hit då också och sedan ska vi ut på krogen. Det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0