Vilken helg

Ja, då var den här helgen över och jag lär ju säga att det har varit sjuhelvetes helg alltså.
Tänker inte gå in på detaljer men det blev en 2-dagars för mig den här helgen. Och det funkade. Fastän jag var aningen sliten igårmorse, men vid 11 hade det ordnat till sig och jag började känna att det skulle funka att börja om på kvällningen igen. Och det gick bra. Hade kul iallafall och det är ju huvudsaken.
Men nu blir det inget festa på bra länge.
Ska ändå jobba några helger nu så det känns bra att det lugnar ner sig lite.
Sover skitkasst på alkohol dessutom. Så sovit 8 timmar den här helgen. Man är lagom seg...

Imorgon bär det av till Sandviken med tåg igen.
Fick just veta att Izolde åkt på magsjukan med idag. Mindre kul. Så hoppas jag slipper.
Jag blir ju valet och kvalet nu om man ska ha henne. Jag ska ju jobba tors-lör och jag MÅSTE verkligen jobba. Jag kan inte bli sjuk och ge bort dom passen. Det funkar inte. Jag tänkte ju ha henne från tisdag men nu ser det mörkt ut. Fan. Saknar ju henne i massor men jag måste ju jobba med. Vad ska man göra?
Jag KAN inte bli sjuk, det funkar inte ekonomiskt då. Helvete!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0