Vinkväll

Ikväll kommer jag få se Sommer för jag vann vårat lilla vad. Jag har ju för det mesta oftast rätt och jag tror han börjar inse det nu. Annars hade jag fått sitta och kolla på Efterlyst och det känns inte lika kul. Nu får jag kolla på min danska läkare istället.
Vi sitter här och dricker lite vin. Eller lite och lite. Vi var precis upp på bolaget och köpte en flaska till. Han är ju ledig till 16 imorgon så då lär man ju passa på. Lillördag som det är. Mysigt!
Och jag är ju värsta grymma kocken. Lagade så himla god mat ikväll med. Skagenröra och bakad potatis och han fick göra sallad. Gott som aldrig förr.

Känner mig lite rastlös idag. Är ju så vissa dagar. Det kommer och går. Men det kanske blir bättre sen. Så länge jag har nåt att göra så är det lugnt men blir för lugnt så blir jag rastlös.
När jag var i Östersund nu sist så fick jag den känslan och vankade av och an hemma där innan jag gick ut på promenad. Det fungerar för stunden.

Men skål då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0