Bloggtorka

Det är väl hur man kan sammanfatta senaste veckan.
Helt dött med text.
Jag har inte så mycket att skriva.
Jag har jobbat hela veckan. Eller hela och hela ska jag väl inte säga heller.
Började klockan 5 i torsdagsmorse och slutade 11. Det var tävlingar på golfen så vi gck ut tidigt för att hinna undan innan dom kom ikapp oss.
Hem och sov en stund och sedan blev det lite grillning och sangria. Hamnade hos Öberg en stund och sedan blev det lite fest. Hade knappt druckit någonting när vi kom till Heartan men plötsligt var jag helt väck, efter en halv öl där inne. Måste ha fått något i ölen. Polisen hade knarkrajd utanför och hade tagit en del med knark. Så man vet aldrig...
Sov kvar i Gävle och åkte hem vid lunchtid på fredagen. Izolde kom vid 14-tiden och stannade till läggdags ungefär. Sedan skulle jag åka och jobba. Började 21. Hämtade henne vid lunch idag och sedan cyklade vi ut till Högbo och åt lite mat och lekte massor. Var borta i 4 timmar. Sedan in på affären och sedan hem. Tog det lugnt resten av tiden innan hon skulle sova. Hon somnade ovaggad. Pluttan.
Får se om vi cyklar dit imorgon igen. Det är ju en så bra lekpark där! Och hon älskar att åka på cykeln.
Sedan ska hon hem till pappa igen på kvällen.
Verkar som det blir massor med jobb för mig i veckan som kommer. Först heltid ute på golfen och sedan 2 pass på Heartan som jag inte verkar få byta bort. Onsdag 22-02 och fredag samma tid. Hur jag nu ska orka det?
Det får väl gå...får vara trött om inte annat. Upp kommer jag ju alltid men hur kul är det då?

Kommentarer
Postat av: T

<3

2009-05-23 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0