En riktig lördag

En riktig lördag innehåller lördagsgodis och mys framför TV:n med dotra. Så ska vi ha det idag. Och dessutom så har jag jobbat en full vecka och då är det ännu mer helg än det brukar.
Skönt med tanke hur man slitat hela veckan. Handkrattat bunkrar och gödslat greener, klippt greener och sopat garage. Fullt upp hela veckan och värre blir det ju mer sommar det blir. Skönt.

Igår när jag kom hem var jag helt slut efter att bara ha sovit 2 timmar på natten. Jobbade 7-15:30 på torsdagen och somnade vid 17. Upp klockan 20 för att åka och jobba till 22. Slutade 02 och var hemma innan 3 och somnade då. Sedan upp klockan 5 för att börja jobba kl 6. Jag var inte pigg då kan jag säga. Men det gick bra.
Sedan sov jag till 17:30 igårkväll och gick upp och köpte mig en kebab och satt sedan framför TV:n till 22:30 då jag la mig och sov till 9 imorse.
Då gick jag upp och städade ihop och duschade snabbt för att gå och hämta Izolde hos sin pappa. Vi gick till ICA och köpte lite mat och lördagsgodis innan vi gick hem.
Anna och pojkarna skulle komma förbi men dom hann inte så vi får ses en annan dag istället då.

Det är soligt idag men det blåser jättemycket. Jag funderar på om man ska klä på oss och gå till parken en sväng och leka. Vi målade lite nyss, 3 teckningar.
Synd att min kamera är trasig nu. Annars hade jag kunnat ta lite bilder. Jättesynd är det. Får fixa sådana saker i sommar när lönerna strömmar in. Digitalkamera, tatuering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0