Heja Sverige!

Ikväll händer det.
Sverige är med i Eurovision Song Contest och jag sitter såklart bänkad framför TV:n.
Har köpt upp halva ICA:s lager med kexchoklad och en del Pepsi och såklart en massa popcorn. Helkväll.
Jag har dessvärre inte hört något annat bidrag som gått vidare till finalen men ikväll får jag höra dom. Jag missade helt semifinalerna i veckan, men jag var så trött så jag orkade inte vara vaken så pass länge.
Men det ska bli kul att se det ikväll. Jag längtar alltid till Eurovision...
Undrar vilka chanser vi har ikväll jag...jag vet inte jag gillar låten vi kommer med eller inte.
Så nu går Melodifestivalsplågorna för fullt här hemma. Man måste ju ladda upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0