Helvetesvecka till tusen!

Fy fan för sådanahär veckor. Kort och gott.
Jobb som vanligt måndag till idag, men skillnaden idag är att jag börjar jobba på Heartan kl 22 ikväll och slutar 02. Men eftersom man har en så underbart snäll arbetsledare så får jag börja kl 9 imorgonbitti istället för 7.
Slutar 15:30 för att sedan åka tillbaka för att klippa fairway vid 18-19 tiden. Alla ska klippar och är väl hemma vid 22-23 imorgonkväll. Men sedan har jag ledigt på dagen från golfen för att sedan börja 22 på Heartan på fredagkväll igen.
Det blir för mycket att ha croupierjobbet som det känns just nu, men jag kommer inte säga bort det för jag vill ju ha det kvar sedan i höst. Men det är bara att kämpa på.
Nästa vecka blir lugn, men helgen blir drygare. Jobbar på Heartan på fredagkväll och ska upp tidigt som bara den på lördag morgon för att klippa greener på golfen vid halv 6-snåret, både lördag och söndag. Är det någon mening att gå och lägga sig då natten till lördag? Nej, skulle inte tro det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0