Skönt trött

Det har hitills varit en händelserik vecka.
Jag började jobba i måndags på golfen igen efter att ha väntat på det sedan oktober. Men nu är jag äntligen tillbaka.
Jobbar nu heltid där och det är skönt, men jag är trött, fast på ett skönt sätt. Frisk luft hela dagarna och fysiskt arbete gör en rätt seg, men jag klagar inte. Bara att natta tidigare än vanligt. Och inte gör det mig något.
Speciellt inte nu när man är gräsis till nästa vecka.
Tomt som fan var det idag när jag kom hem efter jobbet. Gick och handlade nästan på en gång så nu har jag mat i en vecka iallafall framöver. Slipper man springa på den där jäkla affären varje dag.
Men imorgon blir det tufft. Jobba 7-15:30. Hem och äta, skita och sova några timmar ungefär för kl 22 ska jag jobba på krogen och slutar 02. Sedan börjar jag 6 på fredagmorgon igen. Känns tungt som fan det just nu. Men jag ska klara det. Blir sova hela fredagen sen förmodar jag.
Som jag funderar på att göra nu till exempel. Hellre ligga i sängen och läsa kanske än att glo på TV. Men helst sova.


Kommentarer
Postat av: Tony

Saknar dig vännen...

2009-05-07 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0