Små missar

Annas katter har fått kattungar och jag, dum som jag är, ska idag åka dit och kolla på dom.
Jag kommer förmodligtvis garanterat bli kär i någon och vilja ha en. Men jag har bestämt mig för att inte skaffa mer djur nu. Det är på gott och ont såklart, men jag vill vara fri. Man blir en aning låst med djur. Och speciellt när man är ute och åker så pass mycket som jag är.
Men kolla man alltid göra.

T kom och hämtade Izolde för en stund sedan. Han skulle cykla med henne till farmor. Strax innan han kom skulle jag sätta i skärpet i hennes byxor. Det hör ihop, men hon blev så jävla förbannad. Fick tillslut dit det och hon skrek och var jättearg när pappa kom. Men annars tappar hon byxorna.
Annars har vi haft det mysigt idag med. Sovit i 2 timmar efter lunchen och lekt lite och sett på barn-tv.

För tillfället sitter jag och väntar på att få vinna en traderaauktion. Jag hoppas, hoppas, hoppas jag vinner den. Behövs verkligen. Tradera är bra, ibland. Så håll alla tummar och tår som finns i hela världen för att jag ska vinna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0