Valborg

I år firade jag Valborg med Tony hemma hos hans bror och hans tjej. Deras syster och hennes familj var också där och vi grillade och hade det trevligt.
Vi spelade ölspelet och jag och Tony vann två gånger i rad. Snacka om grym man är.
Sedan bar det av till brasan. Det var långt in i skogen. Tur att man hade druckit lite så det blev lättare att gå. Men tråkigt att man hade vita skor. Dom blev lite lortiga.
Sedan gick vi hem och jag och Tony åkte på en annan fest.
Sedan åkte vi ner till Hangloose. Vilket skitställe. Nästan inget folk alls och jag var rätt nöjd vid 1-tiden så jag gick till McDonalds och köpte en hamburgare innan jag skulle till bussen.
Tony stannade kvar med sin kompis i Gävle och kom hem vid 6-tiden på morgonen.
Jag träffade på Johanna och hennes kille och gick med dom hem till henne. Sedan blev jag kvar där några timmar och satt och pratade med dom till framåt 5 innan jag gick hem. Då var det ljust ute. Som mitt på dagen nästan.
Dessutom vrickade jag foten 2 gånger den kvällen. Så nu är den svullen och jag har ont och svårt att gå. Alltid ska det bli något.

Igår gjorde vi inte så mycket. Gick upp vid 11. Gick till Monroes och käkade pizza och sedan gick jag hem till T och hälsade på Izolde. Dom höll på att sätta ihop hennes gungställning som hon fått i present. Hon blev så glad när hon fick se mig och kom och mötte mig. Jag hade köpt en Piggelin till henne och den tyckte hon var jättegod.
Sedan gungade vi lite och satt i bilen och körde. Hon körde och jag satt bredvid. Vi lekte lite i sandlådan medans pappa grejjade med gungorna. Sedan gick jag hem igen.
Tänkte gå dit idag med och hälsa på en sväng men jag måste städa här hemma först.

Igår vann jag en liten pokerturnering också. Det var kul att spela den.
Man börjar bli haj på poker nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0