Jag hatar att ha det såhär

Igårkväll sent, så bara kom allt över mig. Jag kunde inte ligga kvar i sängen utan jag klev upp och satte på både TV och dator ett tag innan jag gick och la mig igen.
Jävla fucking grubblerier. Jag hatar när det blir såhär.
Någon sömn har jag knappt fått alls och jag tog mig knappt upp ur sängen idag. Hade tänkt åka till jobbet imorse, golfen alltså, och hämta tidningar till packningen och prata med chefen om jobb i Östersund till våren, men jag orkade inte.
Jag orkar inget idag. Orkade knappt kliva upp, men tvingade mig till det en halvtimme innan jag gjorde det.

Izolde skulle komma igår. Hon och T kom 17:15-tiden och då var hon glad och blev alldeles uppspelt av att se "Notta-filmen" (Lotta flyttar hemifrån) och Pippi och alla andra filmer hon tycker om, så hon skulle se alla dom på en gång. Och det fick hon ju.
Men efter en liten stund så skulle T åka hem och hon blev helt förstörd. Hon vägrade stanna kvar. Hon skulle följa med han hem.
Jag försökte muta henne med att vi skulle steka pannkaka och att hon kunde få diska eller bada och använda tvålkritor och allt möjligt, men hon sa: -NEJ mamma!!
Jag vill inte tvinga kvar henne här när hon blir sådär ledsen, så vi bestämde att hon fick följa med T hem igen.
Izolde grät och jag grät.
Idag är jag på gränsen till tårar hela tiden känner jag.
Skulle hämta henne på dagis idag men jag är helt deprimerad. Fattar inte varför det kom just nu?
Livet och allt runt om har känts så jävla bra dom senaste veckorna, månaderna till och med, så varför blir det såhär nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0