Jag vill ha en digitalkamera i julklapp!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu.

Vad ska jag blogga om? Jag vet inte.
Vad har jag gjort den senaste tiden? Jobbat lite, kommit hem från ÖSD i tisdags, lekt med Anna, tagit det väldigt lugnt.
Och vad händer till veckan? Får hem Izolde i eftermiddag, leka hos Anna imorgon kanske, hitta på något annat på tisdag, onsdag till lördag jobbar jag.
Hur går det med packningen då? Vilken packning? Jasså, den packningen. Nej jag har inte börjat än.

Alltså, jag är så tråkig!

Det är så tråkigt att inte ha en kameraså man kan ta en massa bilder och lägga in här på bloggen. Det blir så himla tomt! Jag saknar verkligen att ha en kamera, så Du som är lite tätare än jag, du kanske vill skänka mig en digitalkamera (helst rosa) i julklapp i år? Inte? Varför inte det då? Jag behöver verkligen, VERKLIGEN en!
En snäll medmänniska som just Du!
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0