Mitt Barn = Ett Smart Barn

Ja, just så sa dagis fröken idag på utvecklingsamtalet.
"Ja om jag säger så så är hon väldigt clever för att bara vara 2 år."
Gissa om man blev stolt då!
Det fanns inget vi och dom behövde jobba med henne med för hon var så duktig så!
Hon var den enda på hennes avdelning som tog på sig regnkläder själv när dom ska gå ut och leka. Hon klär på sig allting själv, hon brer sin smörgås själv, hon förklarar för alla barn om dom gör fel, hon ser till att rätt ska vara rätt och fel är fel. Hon håller koll på alla på sin avdelning.
Så det var riktigt roligt att höra allt bra dom hade att säga om henne.
Det enda som fortfarande är lite tråkigt är att hon bara är trygg med personalen på hennes avdelning och inte alls gillar när det kommer någon från en annan avdelning. Men så har hon varit hela tiden.
Jag har ett clevert barn! Ja, det har jag!
Stolt mamma!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Självklart ska man vara stolt när barnen är duktiga! :)

2009-11-25 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0