Äntligen få jobba

Ikväll ska jag iväg och jobba igen efter över en veckas ledighet. Jag vill ju jobba så det ska bli kul!
Imorgon likaså, men sedan är jag ledig på lördag. Då kommer det hända spännande saker vill jag lova! Som jag längtar!

Nu är det klart iallafall. Den 11 november har jag avskedsfest hos mig.
Jo jag vet att det är en onsdag, men jag jobbar ju varje helg framöver innan jag flyttar så det blev en onsdag just av den anledningen. Men vad gör väl det? Det verkar ju iallafall som att dom närmsta kommer kunna vara med ändå, så det blir bra ändå!

Idag hälsade jag på Anna Panna ute i skogen. Vi stekte pannkaka till lunch och käkade och babblade innan det var dags atthämta hennes pojkar på dagis. Åkte med och hämtade och sedan hem till henne ett tag innan jag åkte tillbaka till civilisationen igen för att gå på Spökkväll med Izolde och T. Hon fick en spökglass och vi kollade efter en jacka till henne innan vi åkte hem till T och åt middag.
En fullspäckad dag för min del.

Cathrin: Ja, tycker ju självklart att alla som har nedsatt immunförsvar ska vaccinera sig, men för mig känns det onödigt. Och jag vet att det var ett självklart val för er. Men nej, jag kommer ändå inte göra det. Man måste inte heller. Hade man vart tvingad till det hade det varit en annan sak.
Bara min åsikt, precis som alla andra har sin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0