Barnvakt

Igårkväll var mamma och pappa barnvakt ill Izolde för första gången på riktigt.
Mamma la henne medans jag målade naglarna eftersom jag skulle ut. Vi testade med att hon skulle lägga henne och hon hade somnat nästan på en gång. Skönt!
Sedan körde syrran ut mig till Frösön där bror och hans kompis satt och drack lite.
Sedan åkte vi in till Plaza. Mötte upp syrran där och gick in. Det var bra drag där inatt, mycket folk och så. Kom hem 3 inatt!

Izolde hade vaknat 2 gånger. Första gången stoppade mamma bara i nappen så somnade hon. Men halv 1 inatt hade hon vaknat och ville ha välling och det hade gått bra, hon hade ätit den och sedan lagt sig och somnat om. Vad duktig hon är min lilla flicka!
Hon har ju vart så himla vrång i 3 dagar i rad så jag har nästan börjat grina av frustration. Så jag behövde få komma iväg lite och göra nåt kul ett tag och slippa tänka på det.
Idag är hon en glad liten skit, äntligen. Hoppas hon är såhär hela dagen.

Jag, Izolde och mamma ska väl åka till badhuset idag. Vi måste åka och köpa badkläder till henne först bara. Baddräkt eller badtrosor, jag vet inte. Får se vad Lindex har att erbjuda. Annars vet jag att Barnens Hus brukar ha badkläder.

Nu fika sedan shopping och sedan badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0