En dag på Annas gård

Idag packade jag in mig och Izolde i bilen och åkte till Anna och hennes barn och hälsade på.
Vi hämtade upp Sandra på vägen och så vidare till skogen.
Vi hade trevligt som vanligt. Hon är så gullig lilla Anna jämt. Babblade om allt och inget. Åt mat och fikade sedan men jag avstod från kaffebröd. Känner mig superduktig. Tänkte ta ett kex först, men jag lurar bara mig själv ju.
Så jag drack bara en ljummen kopp kaffe.
Sedan körde jag hem snabbt som attan för att hämta T som slutade 16. Hann precis.

Izolde och jag sov ända till 9 imorse. Det var jättelänge sedan hon sov så länge. Skönt ändå, både för henne och mig, men hon vaknar säkert tidigare imorgonbitti, som vanligt, mellan 6 och 7.
Men det gör inget alls.

Imorgon kommer syster yster och hälsar på. Hon stannar väl till måndag kanske.
Jag jobbar torsdag och lördagkväll, men annars kan vi hitta på roliga saker. Vara med Izolde på dagarna och grejja. Åka till Valbo eller Gävle. Eller nåt annat mysigt!
Sedan åker jag och Izolde upp till Östersund på måndag igen och blir där en hel vecka. Ska bli så underbart skönt igen. Och den här gången följer hon med! Vilken lycka!
Och mamma och pappa är så glada att hon åker med nu också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0