Tinas Cookalong

Jag har aldrig sett Tinas Cookalong förr men nu går det i repris och jag kollar lite slött på det.
Tydligen så är det inte jättepopulärt har jag hört. Har inget ljud på så jag vet inte jag.
Publiken står iallafall upp. Det kändes lite märkligt. Stressande på något vis.
Men vadå, ska man alltså bära in platt TV:n till köket, om man inte redan har en där, och ha handlat hem alla ingredienser och sedan stå redo med köksknivar i högsta hugg och liksom laga maten samtidigt som henne? Är det det, det går ut på?
Ofta man orkar bära in TV:n till köket då!
Nej men seriöst....

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Japp, det går ut på att man ska laga mat ikapp med henne! Och lättast är nog om man har en frukostTV! Och då är en liten plattTV lättsammast, den tar ju minst plats på köksbänken! ;)

2009-10-17 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0