Varför blir hon så arg?

Idag är Izolde helt tvärtemot vad hon var igår.
Hon var så himla duktig på tåget hela vägen och satt snällt hos mig och gick mellan mig och Malin som satt en bit bort. Hela dagen var hon duktig, men idag är hon vrång istället. Hela tiden, mot allt. Hon har aldrig varit vrång när det gäller att klä på sig, men idag har hon vart det.
Hon skulle gå själv en bit men blev arg när jag skulle hålla henne i handen när vi gick över vägen, så det slutade med att jag bar henne och satte ner henne på andra sidan och då la hon sig ner på backen och sparka och skrek. Samma veva inne på Åhléns. Malin köpte en ritblock med Bolibompa-draken på, och hon blev så förbannad så jag fick köra ut därifrån, men jag bara skrattade. Hon gör illa sig själv när hon blir sådär arg. Slänger med huvudet mot vagnen och har sig. Så jag sprang ut därifrån med henne och ute blev hon lugnare.
På väg hem somnade hon och när hon vaknade fortsatte hon gnälla. Jag har ingen aning alls om vad det är för fel nu, hon bara gnäller. Hon vill inte ens ha tårta! Då är det illa alltså.
Så nu försöker jag med det mesta men inget duger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0