Cyklar

Idag brakar helvetet lös!
Jag ska jobba hela jävla helgen. Jag orkar inte och jag vill inte heller.
Jag började 6 imorse och slutade 12. Åkte hem och la mig och sov till 17:23. Det var inte meningen att sova så länge för jag skulle till T och Izolde och äta middag med dom.
Men jag åkte och köpte färdigmat istället för att laga och så hem till dom igen.
Vi åt och sedan lekte vi lite innan jag skulle hem och hon lägga sig.
Börjar 22 ikväll igen och slutar 02:30. Hemma vid 3 någon gång och så kl 7 ska jag och Kalle ses på golfbanan för att klippa greenerna imoronbitti. Hemma vid 9 sen kanske och då blir det sängen så länge det bara går.
Sedan börjar allt om igen. Kvällsjobb och så morgonjobb och sedan sova. Och så börjar jag 6 på måndagmorgon. Wish me luck?

Hur som helst.

Jag fick idag se att Izolde kan cykla! Det var roligt, så i 3 årspresent ska hon få en cykel, precis som vi planerat sedan förut. Och så kan hon nästan göra kullerbytta själv nu. Det skulle hon ju visa såklart.
Hon är så himla underbar min lilla flicka. Längtar tills jag slutar på golfen och hon och jag åker upp till Östersund ett tag och hälsar på momma och moffa. Det ska bli så himla kul!

I onsdags kom Sandra och Anna hit på kvällen och åt smörgåstårta och drack lite rosé. Det var supertrevligt. Anna blev full och vi spelade hög musik fram till halv 11 på kvällen. Tur att man har grannar som tål lite. Kul hade vi och sådär borde man göra oftare.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Oj Oj!!

Vilket höstpass du har gumman.

Är inte avensjuk fär tio öre.

Tycker du är otroligt duktig som klarar av dessa jobb och tider.

Kram

Nathalia

2009-09-23 @ 16:32:09
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/
Postat av: Anna

Bara lite berusad...haha...pöss

2009-09-30 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0