En blogg värd att skriva i!

Det är ju nu ett tag sedan jag skrev märkte jag.
Jag har inte haft tid har det känts som men inte trodde väl jag att det var så himla länge sedan!

Dagarna rullar på som vanligt i stort sett.
Jag jobbade hela förra veckan, inklusive helgen på Harrys och Heartan och på Harrys på fredagnatt blev jag och hon jag jobbade med erbjuden pengar för att ligga med en gubbe och hans kompis.
VART HAR MORALEN TAGIT VÄGEN?
Det är inte alls ok att fråga en sådan sak!
Fy skäms.
Han fick gå från bordet den jäveln!
Men annars gick det väl hyffsat i helgen.

Ikväll blev det fläskpannkaka till middag och det var ju flera år sedan jag åt det så det var supergott! Det blir det fler gånger vill jag lova.
Och så gjorde jag snickers under tiden. Det är ju gott det med.

Jag sov en timme efter jobbet idag. Jag var så himla trött. Imorse höll jag på att somna när jag klippte fairway. Helt sjukt! Det kanske blev krokiga svängar efter mig.

Anders är sjuk, eller lite förkyld iallafall. Så han var hemma från jobbet idag. Den här veckan skulle han börja jobba igen efter att ha vart hemma i 10 veckor! Lyckost.
Men så blev han förkyld stackarn. Halvdäckad, men ja ni vet ju hur karlar blir när dom är förkylda!

Izolde gå på gymnastik varje måndag men idag var det inte lika roligt tyckte hon. Hon var lite grinig och dom hade gått därifrån när det var 10 min kvar. Hon ville ju hoppa, men dom hade gjort andra saker idag.
Nästa måndag tänker jag följa med tror jag om jag inte är helt däckad efter nästa helg som jag var idag. Jag har verkligen sovit för lite i helgen även fast jag jobbat. Bara 6 timmar per natt och det blir för lite när jag jobbat på krogen. Och i helgen som kommer blir det ännu värre.
Jag ska jobba fre och lör på Heartan och sedan ska jag jobba på golfen och där börjar vi halv 6, 6 på morgonen både lör och sön, så jag är hemma från krogen halv 4 kanske och 2 timmar senare ska jag vara på golfen. Hur fan ska jag orka?
Det tar ca 3 timmar att köra greenerna och sedan åka hem, så är hemma vid 8 tiden kanske. Och då ska man sova. Jag kommer bara sova och jobba den här helgen. Fy fan! Och ingen verkar vilja byta heller. Taskigt tycker jag när dom vet varför jag vill byta! Tycker fan man kan ställa upp för sina arbetskompisar men nej, inte där inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0