FUCK YOU





Idag fick jag höra av en vän att hans ex-tant är ett pucko hon också. Var kommer alla dom här människorna ifrån? Hon smyger runt där han bor och betalar inte tillbaka pengar till honom som hon lånat för att kunna flytta och så. Så inte bara jag är drabbad av dessa människor som inte vet vad mitt och ditt är.
Varför ska det vara så svårt att betala tillbaka sina skulder?
Det är ju inte konstigt att man tillslut blir förbannad för att en ointelligent människa sätter en på pottan, men man ska väl inte bli ännu mer straffad för det och då bli vägrad pengarna som man så snällt lånat ut eftersom man litade på personen i fråga?
Kan man inte lita på den man "är ihop med", vem ska man då kunna lita på?
Fick ett gulligt sms där det stod att jag absolut inte kommer få igen mina pengar. MINA pengar!
Börjar fundera på om det ligger någon slags förlossningsskada bakom det där beteendet eller så kan det vara så att dom här människorna blev tappade som bebisar.
Jag är förbannad så innihelvete för det här. Känner mig dum som litade på han och ångrar att jag ens träffade han från början. Men hur ska man kunna veta?
Man ska aldrig ångra saker, gjort är gjort och jag har aldrig ångrat en enda sak i mitt liv, men när det börjar handla om pengar, och pengar som jag verkligen, verkligen behöver eftersom jag blir arbetslös på fredag igen så börjar jag fan ångra mig.
Och så ska jag tydligen hålla käft nu också för annars ska han stämma mig för förtal. Nu får man inte ens tycka vad man vill längre. Men sluta läs min blogg om jag stör Dig så jäkla mycket då! Ge mig mina pengar så ska jag aldrig mer nämna Dig i min blogg. Eller ska du ta bloggen från mig också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0