Galen

Jag vet inte vad jag ska göra med den så kallade mannen jag var i lag med förut.
Han vägrar prata med mig i telefonen den fege jäveln.
Han lägger på när han väl svarar och är allmänt barnslig.
Säger att han inte har nå pengar men tror han verkligen att jag är så jävla dum i huvudet att jag går på det så är han fan den mest blåsta idiot jag stött på i hela mitt liv.
Jag kan inte göra något åt det alls.
Jag sitter där jag sitter och kan inte mer än att ringa.
Hans mamma håller tydligen med mig.
Henne är han också skyldig pengar och han gör likadant mot henne.
Att det ska vara så jäkla svårt att betala tillbaka sina skulder!
Han fick lön idag men säger att han inte har några pengar.
Men eller hur....
Jag blir snart galen!
Och så jävla fegt att inte svara och våga stå för det man gjort dessutom. Hur har man samvete till det?
Han är nog den mest fegaste jag mött i hela mitt liv!
TONY SUNDIN!
Han finns på bild tidigare i min blogg. Ser ni honom så lita aldrig på vad han säger.
Och nu har han tydligen hittat en ny. Eller det gjorde han nog nästan direkt han kom ner till Norge. Stackars henne. Men jag har varnat henne och sagt hur dte ligger till med han. Hon kanske lyssnar, men antagligen inte för han lurar väl i henne nåt annat. Stackarn. Eller vad ska man säga?
Hon var polack. Eller är.....
Stackarn....
Sol och vårare kanske man ska kalla han för?
En stor feg jävla idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0