En halv träning

Ja det blev bara en halv träning idag.
Jag kunde inte mer. Orken fanns där inne någonstans men jag kände redan tidigare idag att det kanske inte var en så himla bra idé just idag med tanke på omständigheter, men jag testade ändå, och mycket riktigt. Jag skulle nog ha stannat hemma.
Men, jag fick till 25 min träning ändå.
Bättre än inget.
På torsdag blir det nog core på lunchen.
Är sugen på att börja med spinning också.
Men det värsta måste lugna ner sig innan jag börjar på riktigt verkar det som.
Önskar det var annorlunda.
Fast nu kan jag iallafall le och skratta på riktigt. Så ett steg i rätt riktning.

I helgen, lördag till söndag, hade Tony barnen. Dom var hit på lördag eftermiddag efter en sväng på badhuset. Lekte, såg på film, fikade och åt middag.
Sedan åkte dom för att sova.
Jag kom dit lite senare. Ville inte vara utan han på lördagkväll. Mådde inte alls bra i lördags.
Så åkte dit och han och hans kompis såg på hockey och jag började lira 2 turneringar poker.
Och gissa vad då. Det hela slutade med att vi vann ungefär 2300 kr!
Så då blev man 2000 kr rikare då. Välbehövligt. Pengarna finns på kontot om några dagar.

Igår åkte jag, Tony och hans barn och mina föräldrar ut till Stocke Titt och fikade lite. Det var mysigt. Det var ganska mycket folk där trots att det är vinter.
Annars åker man bara dit på sommaren.

Sommar ja....
Som jag längtar!

Ikväll jobbar karln och jag ska försöka göra provet på en annan dator än min eftersom det inte verkar fungera på min. Förstår inte varför.
Annars vet jag inte alls hur jag ska göra.

21 ska jag hämta Tony på jobbet. Sen blir det TV för resten av kvällen.
Och snart mat.

Och så, icke att förglömma!
Fick veta idag att en vän och hennes man ÄNTLIGEN fått en liten bebis i magen!
Efter alla dessa år har dom äntligen fått hjälpen dom så länge väntat på.
Nu är det bara att hålla alla tummar och tår som finns i hela världen att det blir bra av det här. Att det håller sig kvar där inne. <3

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hej älskade vännen!

Hoppas det går bra med provet.

Skänt att du kan le och skratta igen krammar om

Massa med krammar till dig från mig..

Ps vad fint du skriver om din vän..

2010-02-01 @ 21:20:12
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0