Hurtbullen

5 gånger har jag nu tränat den här veckan.
Jävlar vad jag ligger i alltså.
Det är roligt och det är skönt att svettas.

Ikväll slutar älsklingen 19. Började tidigare, 14.
Så ikväll får jag äta middag med honom. <3
Det blir hasselbackspitutis och fläskfilé i currygrädde och bananer.
Så himla gott!
Och så kanske, men bara kanske, ett glas vin. Jag är hemskt sugen på det.
Men har ju lovat mig själv att inte dricka på ett halvår.
Så får se.

Pratade med Izolde idag. Min lilla älskade diamant.
Fy faaaaan, vad jag längtar efter henne nu. Det går inte att beskriva med ord.
Så fort jag hör henne i telefonen så börjar jag nästan gråta.
Hon sa iallafall att dom hade råttor i källaren och så ville hon att jag skulle komma.
Om en vecka ses vi, sa jag då.
Åh, jag älskar henne mest i hela stora vida världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0