Träning

Idag vaknade jag i tid.
Hade ställt klockan på 9 men hade redan vaknat några gånger.
Men jag drog mig till 10.
Fick tvinga upp Tony först....

Sedan frukost och sedan halv 12 åkte jag ut till mamma. Vi skulle på Core-pass på lunchen.
Det gick bra. Svettigt och jobbigt, precis som det ska vara.
Och nu ikväll 19:45 är det spinningpass som jag är sugen på att gå på. Så det blir nog så. Om det finns platser kvar, man måste ju boka tydligen.

Efter det är det dags att hämta älsklingen på jobbet. Hem och duscha och sova. Kanske en liten pokerturre ikväll tydligen. Antar att jag kommer vara ganska trött ikväll ändå.

Imorgon blir det ännu mer träna. Om jag inte har världens träningsvärk! Det kan ju hända...

Och om en dryg vecka kommer mitt lilla hjärta hit! Fy fan vad jag längtar efter henne.
Idag ringde hon och frågade mig om jag visste var hennes hammare var.
Hon blev ledsen när jag inte kunde komma dit.
Åh, jag blir alldeles gråtfärdig. Vill ha henne hos mig jämt, jämt, jämt!
Saknar henne något fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0