Vårdag?

Idag strålade solen, eller den gör det fortfarande, men vilken underbar dag!
Man känner sig nykär och är så glad så glad.
Kanske har träningen med saken att göra också?
Och så att det faktiskt börjar närma sig våren på riktigt.

Idag åkte jag och darling och kollade på ett litet hus. 2 rok.
Det var skitfint. Och såklart vill jag ha!
Uteplats, nyrenoverat kök och sovrum och lite i badrummet.
Trägolv och paneler. Strax utanför stan.
Lite halvlantligt, precis som jag vill bo.
Bara att släppa ut ungarna utanför dörren.
Det var ganska billigt med.
Vi får väl kolla upp det där. Men jag vill ha! Vill, vill, vill!

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å vad mysigt att kolla hus.

Jag vill med flytta bo längre ner eller i ett hus med hiss i.

Hoppas ni hade en trevlig midag i går..

Kram/N

2010-02-07 @ 14:45:25
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0