13 februari...

...då kommer mitt lilla troll hit! <3 <3
Och jag längtar som aldrig förr.
Då ska vi gå på badhuset och Djungelhuset och göra en massa roliga saker.
Hoppas det är bra väder och inte svinkallt, som sist hon var här, så vi kan vara ute lite också.
Vi ska ses i Sundsvall och hämta/lämna på IKEA. Det passar nog ganska bra. Äta lite lunch och så kan hon springa runt där ett tag innan hon måste åka bil i 2 timmar till.

Nyss har jag läst en massa sidor till i Biologiboken. Men nu börjar det bli mer intressant. Jag tycker inte att läran om cellerna är direkt jätteintressant, så det är rätt långtråkigt att läsa om det, men nu när den börjar informera om människans kropp, fosterutvcekling och när människan blev till, det är mycket roligare att läsa om.
Renskrev insändningsuppgiften idag med och skickade in den.

Ikväll är det bara jag och pappa hemma.
Mamma är uppe i Åre på Copperhill med jobbet. Äter god mat och har möten antar jag. Lyxliv!
Tony jobbar första dagen (eller kanske kvällen ska man säga) på sitt nya jobb. På onsdag börjar han på riktigt tydligen.
Och han fick inte stugan ute på landet. Var någon annan som hade flyttat in. Konstigt när han sa att han ville ha den.

Hoppas på att få träffa C och V i veckan med. När dom inte har allt för mycket att göra. Tänkte hälsa på i lördags men då hade dom fullt upp. Var ett tag sen men träffade dom nu. Och nu när V är "friskförklarad" så kan man ju träffas oftare. Jag är så himla glad för deras skull att lilla V är frisk. Lilla gubben....
Man är ganska glad att man har ett friskt barn och man hoppas att man aldrig kommer hamna i deras situation, för hur skulle man orka? Hur klarar man det?

Ikväll, om en timme, börjar Guldbaggegalan. Den tänkte jag se. Det årliga, som vanligt.
Sedan är det dags att hämta Tony på jobbet. <3



Kommentarer
Postat av: Cathrin

Bara V blir frisk snart så kan vi ses. Han är hyfsat tussig just nu!



Sen vad besträffar vår situation och hur man orkar. Spelar nog ingen roll hur mycket man tror att man aldig skulle fixa det! Vad är alternativet liksom? Överge sitt barn och gå därifrån? Nej, man hanterar det för sitt barns skull. Man orkar för sitt barns skull. Man gör ju ALLT för sitt barns skull! :) Men jag önskar aldrig detta till en annan människa!

2010-01-25 @ 20:29:21
Postat av: Nathalia

Hej gumman!

Hoppas att du och ditt lilla hjärta får kul ihopp.

Tack snälla fär fina värmade ort i min blogg ler.

Vad pluggar u fär något? Har inte rigtigt fattat det. ha det så bra nu vännen

Kram/Nathalia

2010-01-26 @ 20:54:41
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0