Den senaste tiden

Det har hänt en del sedan vi kom hem från stugan.
Vi var ut i fredags och där slutade det med att jag och en tjej börja tjafsa. Så nu är jag anmäld för att ha slagit henne. Fast det var hon som kom fram till mig och började.
Jag hade rivsår i ansiktet dagen efter så hon var ju inte så jävla mycket bättre själv.
Kommer ihåg vad hon gjorde på mig och inte så konstigt då att man försöker få bort människan långt från en...
Så nu ska jag tydligen göra en motanmälan.
Tycker hela grejjen känns så jävla onödig.
Vad vill hon bevisa?
19 årig liten flicka, som inte vet hur man beter sig ute bland folk. Som bara var där för att bråka. Skulle jag vara hennes föräldrar skulle jag skämmas.

Igårmorse vid 7 åkte jag, Tony och hans lillebror ner till Sandviken och Gävle.
Jag körde nästan 15 mil. Fick byta efter ett tag för Tony höll på att somna.
Så jag körde till Sundsvall. Där stannade vi på McDonalds och fikade lite innan vi fortsatte neröver.
När vi startade bilen igen i Sundsvall så började den låta mycket märkligt. Som att en rem höll på att gå av eller nåt. Det blev bättre efter ett tag, men då började något annat låta istället.
Men bägge ljuden försvann, men det skulle vart så typiskt om bilen stannat mitt på motorvägen. Min tur....

Izolde blev glad när hon såg mig men också lite blyg, men det gick över snabbt.
Farmor var barnvakt för T jobbade.
Vi åkte och handla och hon var så duktig.
Idag hade jag tänkt gå på Jungle City med då har dom stäng 11-14 januari. Precis som dagar jag är här. Så typiskt! Så då tänkte jag om och planerade att åka och försöka få tag i badkläder idag och åka och bada med henne på något badhus. Men nu har jag ingen bil istället.
Allt känns så motarbetat.
Jag vill ju så gärna göra en massa roliga saker med henne nu när jag är här och vi är ensamma, utan hennes pappa som ska vara med, för då vill hon bara vara med han. Och hon tjatar om att få gå och bada i poolen igen. Så det skulle vara ultimat att komma iväg på det med henne.
Får se om T kunde komma ifrån och lämna bilen här om en stund. Och får se om vi hinner komma iväg.

Imorgon kanske Anna och hennes pojkar skulle titta förbi efter dagis.
Annars har jag inget planerat.

Det är mysigt som bara den att få rå om henne helt själv.
Halv 7 väckte T mig och sa att jag skulle lägga mig inne med henne i sängen så jag gjorde det. Halv 8 pillade hon mig i nacken och sa att vi skulle gå upp.
Då la jag mig i soffan och halvsov fram till 9. Hon lekte och såg på TV.
Skönt att kunna göra så nu för tiden om man är lite seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0