Hemfärd imorgon

Imorgon bär det av hemåt igen.
Och tydligen är det trettondagen idag. Inte konstigt att alla skrev "Viiiiin" och "Kroooogen nästa" på fejjan igår.
Här flyter dagarna bara ihop.
Man sover länge. Sedan blir det inte så mycket mer. Det är skönt iallafall att inte göra så mycket.
Tur man har internet och dator med sig. Annars skulle jag nog få lappsjukan på riktigt.
Maten börjar ta slut nu.
Vi har så vi klarar oss idag och kanske frukost imorgon. Men det blir upp tidigt imorgon så man kanske klarar sig till Ström om inte annat.
Men jag vet att ju tidigare jag kliver upp desto hungrigare är jag. Konstigt det där.

Imorgon ska jag på Friskis och träna med mamma. 17:30 var det ett pass som jag tänkte följa med på. Det var Bas-pass. Lättare än sist. Det känns lite tråkigt. Men man kanske kan ta sig en sväng in i gymet sen efteråt och lyfta lite, om jag orkar.

I helgen blir det utgång tror jag. Om jag orkar.
Och så på fredag måste jag till skolan. Fast det hinns ju kanske imorgon. Hoppas. Vill ha det där klart nu så jag kan börja plugga någon gång. Fast jag är ganska nervös inför det. Disciplinen är ju inte riktigt som den ska hos mig. Fast det kanske är annat nu...

SKa försöka ta mig ner till Viken snart med och hälsa på dotra några dagar.
Längtar efter henne så himla mycket.
Hon är så tråkig när hon inte vill prata i telefon. Ibland har hon mycket att berätta, men oftast så vägrar hon.
Sist när T sa till henne att prata med mig sa hon: Pappa prata!
Kul unge!
Nej men det går väl i perioder.
FÖrut så kunde man inte prata ensam alls i telefon för då skulle hon prata med alla. Nu pratar hon inte med någon alls. Totalvägrar!
Så det ska bli mysigt att få vara lite med henne igen snart.
Då ska jag ta med henne till leklandet i Gävle en dag med. Svindyrt kalas det, men det är det värt!

Här i stugan är det -20 grader idag. Det känns inte som man är så himla sugen på att ta sig för allt för mycket idag heller. Igår var det samma sak.
Ska städa idag så det bara är att diska bort imorgon och åka. Lätt som en plätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0