I Harrsjön - En lördagkväll

Ja, vad händer nere på byn ikväll då?
När jag ser ut genom fönstret så ser jag några enstaka väglysen och något enstaka fönster som det fortfarande lyser i. Annars är det dött....DÖTT DÖTT DÖTT!!
Jag vet inte exakt hur många som bor i byn här, men jag trivs.
Lappsjuka?
Nej faktiskt inte alls.
Vi har det vi behöver, jag och Tony.
Vi har varandra, vi har mat, vi har frisk, ren luft, ett hus att bo i, ett dass att bajsa i och dator, internet och musik.
Som det känns nu så känns det som man kan stanna här ett bra tag till. Jag har inget där hemma som tvingar mig att åka hem än iallafall.
Skolan då möjligtvis, men den kan jag börja på varje ny måndag så det är ingen brådska i sig.
Tisdag kanske vi åker hem. Eller när maten börjar sina.

I LOVE HARRSJÖN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0