Inlägg 303

303 låter som en sjukhusavdelning.
Välkommen till plan 3, avdelning 303.

Har just ätit en bit på en skagenbaguett.
Den var helt ok. Kladdig. Så jag bröt den i 2 delar.
Cola.
Kanske en bit choklad senare?

Vi har sett Sommaren med Göran. Andra gången för mig.
Den var bättre än jag kommer ihåg.
Och nu längtar jag ju inte mindre direkt efter sommaren.
Midsommar. God mat. Sol. Långa, varma, soliga kvällar.
Grilla. Bearnaisesås. Färskpotatis.
Men just bara sommar!

Det händer inte alls mycket här på sjukhuset.
Vi såg filmen och sedan gick vi ner till cafeterian och köpte mackor.
Fick till internet så vi kan surfa lite.
Men annars inget alls direkt.

Jag är törstig som aldrig förr.
Lite yr.
Vill ut och få luft.
Får vänta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0