Ont i själen

Varför måste det göra ont i hjärta och själ?
Hjärta och smärta.
Konstiga drömmar.
Funderingar hela dagarna.
Det enda som får mig på andra tankar är skolan just nu.
Nu har jag suttit och googlat om Klamydia. En bakteriesjukdom. Chlamydia trachomatis.
Vidare ska jag ta en virussjukdom. Kanske HIV/AIDS?
Så letar mig bort i sukdomarnas värld för att slippa tänka klart.

Inatt fick jag hem en nådigt full karl.
Han pratade en massa fyllesnack som vanligt. Jag fick inte se hur filmen slutade. (fast jag har sett den några gånger men den är ju så bra så jag ville ändå se den)
Stängde av och han slocka på en gång.
Jag efter ett tag.
Väcktes ganska snabbt av en jävla armbåge som kördes in i huvudet på mig.
Jag, arg som ett bi, kasta iväg armen men fick snabbt tillbaka den i huvudet. Gjorde så några gånger och frågade vad fan han höll på med.
Fick ett argt svar tillbaka om att jag skulle hålla käft och så armbågen igen.
Jävla fyllesvin.
Det slutade med att jag, fortfarande arg som ett bi, tog mina kuddar och gick in i datarummet och bäddade ner mig i sängen där.
Men så vid 5 imorse blev jag väckt av en hyffsad tillnyktrad karl som frågade varför jag låg där.
Några pussar och kramar och förlåt och så fick jag sova klart i min säng.
Helst hade jag velat att han sov hos bror sin inatt men han ringde och ville komma hit så då fick han väl det.

Pappa frågade imorse vem som hade ätit skorpor i hela köket inatt. Ja, gissa 3 gånger, sa jag.
Han hade knatat runt på smulor ett bra tag innan han fick bort allt.
Pinsamt Tony!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0